torstai 26. toukokuuta 2011

Kunnonkohotusta

Pitkästä aikaa vähän jotain muutakin kuin agilityä. Tai no, välillisesti kyllä sitäkin. :D Kunnonkohotusprojekti on ollut tässä vaihtelevalla aktiivisuudella päällä, ja nyt olisi tarkoitus oikein tavoitteellisemmin nostaa juoksukuntoa. Aseina upouusi sykemittari, uunituoreet Inovit ja intopiukeana metsään mars! Viikkokausia olen kuvitellut juoksuvyön olevan hukassa, mutta tänään teinkin löydön ihan omasta eteisen kaapistani... Kukahan sen sinne olikaan piilottanut...??

Tänään sitten pitkästä aikaa hölkkälenkille, mutta sykemittari-pirulainen se vaati intervalliharjoituksella kävelemään matalan sykkeen pätkät. Ja mulla kun olisi ollut just fiilikset painatella verenmaku suussa pitkin metsää. No, mennään sitten seuraava lenkki toisella ohjelmalla, niin saa vähän enemmän nostaa sykettäkin. Koirilla sen sijaan ei tänään ollut juoksufiilistä, vaan etenkin Benny oli ihan perässävedettävä. Katselin silläkin silmällä, että onko jotain vialla, mutta päädyin siihen, että se vaan olisi halunnut mielummin nuuskutella polunvarsia kuin jolkottaa nätisti narunjatkeena.

Kännykkäkuva "tosi reippaista" lenkkeilijöistä...

Näillä aseilla kohti parempaa kuntoa!

1 kommentti:

  1. Mä olen kade. Mun kunnonkohotus projekti alkaa aina loistavasti ja hyytyy alkumetreilleen...

    VastaaPoista